2012年4月19日 星期四

小雛菊 の 神秘力量 ★ 唐寧「漾白」童顏肌 の 秘密


美美的小雛菊,不單給人單純、潔淨、可愛的形象。原來,小雛菊係美美的背後,仲有好多秘密!

係護膚界,已經有唔少品牌發現了小雛菊的秘密。 但,又有多少品牌可以完全發揮到小雛菊0既功效呢?


Burt's Bees 美國知名天然護理品牌,係今個小雛菊盛放0既初春,隆重推出了專為亞洲女仕而設的第一套天然成份高達99%的面部美白產品「Daisy White雛菊漾白系列」!!對!整個系列99%天然成份的!好勁~


就連已為人母,依然童顏的唐寧小姐,也大讚Burt's Bees天然的護膚威力!


唔講唔知,原來唐寧小姐,已支持Burt's Bees多年!一直十分支持Burt's Bee環保、天然的護膚理念!

琴日,我哋一眾Blogger黎到位於蘭桂芳酒店的Burt's Bees發佈會場地!
會場到處都用上小雛菊作為佈置0既主題,清新脫俗又十分可愛!~


就連我都忍唔住四圍影相留念~~ ^^


到處,除了擺放住Burt's Bees 全新Daisy White雛菊漾白系列之外,當然唔少得歷來Burt's Bees 0既皇牌啦~~~


咁多Burt's Bees 0既正嘢,你又用過幾多?


當然,唔少得十分搶手,人人用過都大愛0既Burt's Bees 護唇系列了!


當中,七彩的唇彩系列,都十分引死人呢!好糖果色系哦~~~ >w<


發佈會未開始前,點可以唔試一試今次Daisy White雛菊漾白系列呢?

呢一支,係「雛菊漾白瑩亮爽膚水」。可以有效改善暗啞及膚色不均,令肌膚水漾亮白。



正常係要倒在化妝棉上,用抺的方式幫助溫和地去除潔面後剩餘的污垢、油脂及彩妝殘留物的。同時,可以透過化妝棉,軟化及抹去死皮及角質層。

但試用上,想讓大家看得更清楚這個雛菊漾白瑩亮爽膚水的色澤,所以就直接倒上手了!

無色的,但透出天然得如沖泡的菊花花茶般的清新香味!十分惹人喜愛,也十分Relax!!

塗抺後,極速就滲透了!清新爽快的質地,令人愛不釋手!

「雛菊漾白高效精華素」,想不到又是如Toner般的爽快質地!看!~ 一唧出黎,好快就流開了!絕對係水狀、輕身質地的精華!絕不是液體狀杰杰的質地哦!

推開後,又係如Toner般快速滲透!

這個「雛菊漾白高效精華素」除咗有雛菊精華外,仲添加了鈴蘭水仙、黑香豆及油业子精華,以達致有效抑制黑色素、美白肌膚同時可以減淡色斑、改善暗啞0既攻效。

根據臨床驗證,100%女性試用者使用8星期後,有更白及更明亮的肌膚!


這支「雛菊漾白活能眼霜」十分有趣!唧嘴不同一般的。係一個三角頭的軟膠。係唧壓眼霜的同時,這支活能眼霜的三角頭軟膠上的十字口就會唧出眼霜。份量是。十。分。容。易。控。制!!Burt's Bees一定要取得這個專利設計!haha


這支雛菊漾白活能眼霜可以改善眼部色斑、黑色素、眼部浮腫、眼袋及黑眼圈問題。更有95%女性試用者使用8星期後,雙眼周邊肌膚變得亮白!

質地,推開後,係乳霜狀,但不油黐,很舒服的眼霜質感。

「雛菊漾白全效面霜」經臨床驗證,可有效顯著減淡色斑及黑色素沉澱!而且,100%女性試用者於8星期後,有明顯亮白效果!


除了可以滋潤肌膚、減淡細紋及皺紋之外,當中的珍珠末、鈴蘭水仙及油业子精華,更可以改善肌膚整體質素!


而雖是面霜,但絕不會令肌膚有負擔感!看上圖,推開後質地幼滑及爽身便感覺得到其質地係好易令皮膚所吸收。

最重要係,所有Burt's Bees Daisy White雛菊漾白系列的香味均黎自天然香料!而所有用品都通過皮膚科醫學測試99%成份天然!好難得有一個品牌可以做到咁高難度又高要求、高水準0既產品!


當我哋一眾Blogger親身試過一系列0既Burt's Bees 雛菊漾白系列後。發現,Burt's Bees好細心地為每一位Blogger預備咗好可愛的Burt's Bees小Cup Cake!!@0@~

可愛到暈的Cup Cake 就好似Burt's Bees對用戶用心、細心0既表現!
以為,Burt's Bees 0既用心及細心就得咁少?驚喜陸續有黎!!!!


Burt's Bees 為我哋送上可愛又十分精緻美味的小茶點呢~~~ 即刻覺得自己貴婦咗!

有晶瑩剔透的啫喱甜點!!

精緻可愛的小咸點!!

仲有令人瘋狂的美美甜點呢~~ ^^

位位見到,都心花怒放了~ haha~~

食住貴婦茶點0既同時,我們的Burt's Bees 主持,Judy為我哋揭開這次發佈會序幕~~

Burt's Bees  業務發展部高級經理Mr. Brandon Boothe 為我哋講解咗Burt's Bees品牌的護膚理念、社會責任及品牌信念!


一直堅持天然、環保理念的Burt's Bees在品牌研發、生產、發展等等各個環節上,都不放棄對於天然及環保的理念!令人佩服!

而品牌大使唐寧小姐更分享咗佢多年使用Burt's Bees 0既心得!而且,佢十分支持Burt's Bees 對於環保著重這個品牌理念。而Burt's Bees護膚品都是全天然的原料,令到唐寧更放心、安心地使用!

唐寧小姐仲指出,佢使用Burt's Bees 全新的雛菊漾白系列只有短短兩個星期就見證到膚色漾白。除此之外,整體膚質上都有明顯改善。天然的雛菊花香,味道十分討好呢~~

而唐寧小姐還充當Model,示範點用這套全新Daisy White 雛菊漾白系列呢~


最後,當然送上Burt's Bees Daisy White 雛菊漾白系列給唐寧小姐~~ ^^


Burt's Bees 0既細心,仲未完架!佢哋仲有提供護手Treatment俾我哋一眾Blogger~ ^^


用上香桃磨砂為雙手去除死皮。
呢一支磨砂既可以用係手度仲可以用係面及身體其他部份!當中0既磨砂粒子係不能溶解的!所以少少的份量就足夠雙手使用了!

而且,當中0既滋潤成份,單單用上這個磨砂,雙手已軟滑滋潤了不少!!

用上含有蜜蠟成份的霜狀潤手霜為手部作按摩,可以更滋潤雙手,同時,改善乾紋、手紋及指尖倒刺現象出現!


以為霜狀的潤手霜會很立?原來做了磨砂後的雙手,可以加速手霜滲透!所以,一點都不會覺得立啊~

最後,用上這個Lemon Butter 為指尖作最後護理!既可護甲、改善倒刺及脫皮現象!


包上保鮮紙及毛巾,為雙手作個手膜,就大功告成!^^


今次Burt's Bees 活動,令Staice 了解到更多有關天然原料、環保及有關Burt's Bees     0既品牌。都令到Staice 大開眼界,學到更多新0既美容護膚資訊!


活動上,除了可以增廣見聞,更可同一眾Blogger知己相聚,真係好開心0既一日!^^


最後,附上Blogger活動合照!咁長一篇文,多謝你哋睇完!~ ^^













Staice FacebookStaice Liu/ Paradise Garden
http://www.facebook.com/Staice.Liu.Paradise.Garden




















Staice Weibohttp://weibo.com/staice
Staice Emailstaice_liu@yahoo.com.hk






2 則留言: