2012年4月29日 星期日

~ 雲呢拿雪糕般的幼滑 + 清新檸檬的鮮果香味 ~

其實,想要白白滑滑,都唔係太難!除咗,打Laser脫毛之外,普通旳日常護理都好緊要!~~

Staice 做咗個測試!

嗱嗱嗱~ 相片無PS過!都無特別打過燈!但Before同After就有明顯0既差別!除咗,白淨咗之外,就係光滑咗!光滑到After照有反光的現象!wow~ 想不到咁神奇!!

用咗乜?之唔係呢兩個孖寶!!!

先黎介紹其中0既一樣:


bliss vanilla + bergamot body buff with shea butter + sweet almond oil

呢一樽磨砂唔好睇少佢,足足有12盎司,即係340g咁大樽!

一樽入面有乜成份?
包括:

1. 香草
2. 佛手柑
3. 牛油果
4. 甜杏仁油
5. 荷荷巴油

密封包裝,方便衛生!~~

一打開,就有濃濃的雲呢拿味!就好似雪糕咁!其實,佢質地都好幼滑,好似雲呢拿雪糕一樣!

呢一樽磨砂,啲磨砂粒子係睇得出好幼細,一啲都唔會粗。所以磨身體上的死皮是,係一啲都唔會覺得痛0既。

而且,磨砂粒子係屬於不溶解的配方。所以少少的份量,就有排都唔會磨兩磨就溶解。可以慳住黎用呢~~

當中,牛油果可以溫合地軟化皮膚上的角質層,配合甜杏全油及香草,可以令到死皮更易脫落。輕易就可以達致幼滑0既肌膚觸感。

而牛油果還有保濕成份,加埋荷荷巴油,可以為肌膚既補濕之餘還可以防止水分0既流失。 


腳踭上的死皮同紋,係用過一次磨砂後就已經睇得到有明顯0既改善了!~~~


另一孖寶:bliss lemon + sage body butter maximum moisture cream


呢一支唔係原裝size。係以前Glossybox 入面0既其中一個prodcut,Staice 就開咗黎用嚕~~


不要以為贈品就係求其!bliss對所有的products都一絲不苟!就算係30g裝,依然有密封鍚紙包裝的!

一打開,就有好清新、好好聞0既檸檬味!絕對唔係人工添加的香料味道!

佢0既質地雖係butter, 但較cream一點。不像body shop butter 般的黐立。是很快被吸收了的質地!

很喜歡用這個body butter係因為,滋潤感足足可以持續到over 12小時!絕對不膩的感覺。而且清新的香味很適合春夏使用!


難怪,用上一次bliss磨砂及bliss body butter後,皮膚即時看得出幼滑、也看得出亮白了!!真係有圖有真相啊~~~ 不對比,看不出咁神奇呢~~~

決定要為夏日show腿作準備了嗎?乾巴巴的腳可無人欣賞!就連厚角質、鞋恰恰的也不好看哦!

還不快趁夏天未到,為雙腿做足功夫??^^


過多個多兩個星期,再黎show我進階修腿效果吧!



 



Staice FacebookStaice Liu/ Paradise Garden
http://www.facebook.com/Staice.Liu.Paradise.Garden





















Staice Weibohttp://weibo.com/staice
Staice Emailstaice_liu@yahoo.com.hk



沒有留言:

張貼留言