2012年5月1日 星期二

❤。♥゚全面到連細胞也照顧得到?打從底層發出的亮白神采!。♥゚❤

如果美白精華來不及令你的皮膚變白?我想,這次介紹的,你會十分啱用了!~ ^^

先黎放張效果進度圖!係素顏至用後一分鐘自動調色0既變化!~


看得到嗎?原本素顏暗啞0既皮膚可以一下子亮白了!膚色都變得剔透咗!~
PS. 無經過燈光效果或美肌過相片。係同一個位置同一個環境燈光下拍的照片哦~~~


究竟,邊支BB Cream咁勁?!


就係佢~~~

New Cyber White Brilliant Cells Extra Intensive BB Creme
Multi-Action Formula SPF 35/PA+++
全能細胞亮白防曬調色底霜 SPF35/PA+++ (HK$350 / 30ml)


這一支,是繼Armani後,我常用同愛用的BB Cream!
想不到,歐美品牌的BB Cream居然一而再地打破了韓國BB Cream的地位!


這一支全新的「全能細胞亮白防曬調色底霜」有SPF35, PA+++,基本上,日常的防曬是完全足夠應付了!當中獨特的細胞亮白因子,可以在化妝Step既達到防曬,同時修護細胞,達致亮白效果!

黎做個小測試吧!~ ^^

左起:
- Estee Lauder 全能細胞亮白防曬調色底霜 SPF35/PA+++
- Revlon Age Defying DNA Foundation
- Missha BB Cream

注,Revlon這一支,曾經係我喜愛的!但現在都要讓步嚕~~ 點解?可以繼續睇下文!
如果想爬文睇返Revlon呢支0既分享文,可以到呢度:

透徹最天然的光澤感!還原自然光潤肌~~~~

分別,係手上唧出相等份量的BB Cream / 濕粉
觀察色澤及質地。
看得見兩款BB Cream的顏色比較近我而家0既膚色。都係比較淺一點的顏色。
PS. Staice 係十二月時選Revlon這個粉的,當時膚色深而家兩度啦。


但,Estee Lauder BB Cream得一個顏色,而Missha的則有兩個色可以選!Revlon就有三個色可選。


不過以BB Cream特性黎講,大多數人都應該啱用因為BB Cream係會有自動調色功能的。


推開後,顏色對比就更明顯了!
看得見,推開後,Missha的BB Cream反而暗沉了一點。Revlon的也比較深色!


再推均一點!高下立見!
Estee Lauder BB Cream 已經跟原本膚色基本調均了!而且遮紋、遮瑕能力高!
雖然Revlon濕粉較深色,但遮瑕度是高的!不過,有「粉樣」情況出現。
而Missha BB Cream更現紋了!
歐美品牌打倒了韓國BB Cream一哥了!@@

就BB Cream 而言,Staice 喜歡這個Estee Lauder 全能細胞亮白防曬調色底霜 SPF35/PA+++以下幾點:

1. 無粉樣
2. 膚色透亮自然
3. 遮瑕度高
4. 防曬度足夠
5. 妝效持久

唔信?再去相!

不好的濕粉,Staice 到中午就會出油了!會溶妝了!但這一支 Estee Lauder 全能細胞亮白防曬調色底霜 SPF35/PA+++ 可以壓到四五點先脫一丁點兒的妝!全日,妝感依然很自然!

 Estee Lauder 全能細胞亮白防曬調色底霜 SPF35/PA+++ 難得地,打敗了固有濕粉0既高遮瑕度,也打敗了韓國BB Cream一哥透亮自然的妝感!


30ml的一支,其實很抵用~~ 份量很少就足夠了!~


全新的有密封透明膠封口!貫切衛生第一!

另外,仲有一點要注意。如果想整天over10小時也保持妝感水潤,特別係針對皮膚乾的美女黎講,Staice 會建議妝前用上補濕Gel會更好!~ 特別係遇上天氣乾燥的日子!一定要用哦~~~


推崇自然妝感的話,大家可要考慮考慮這個Estee Lauder 的BB Cream~ 我覺得,當作Base般一物兩用也不錯!因為防曬強嘛!而且又無一般防曬般的焗束感!^^


這一次的,是我用上個多月的試用分享!~~ 三百幾蚊0既價位,我會首選呢一支!~












Staice Facebook
Staice Liu/ Paradise Garden
http://www.facebook.com/Staice.Liu.Paradise.Garden









Staice Weibo
http://weibo.com/staice
Staice Emailstaice_liu@yahoo.com.hk




沒有留言:

張貼留言